CONCURS Oradea are nevoie de identitate vizuală – Designerul sau agenția câștigătoare primește 47.000 de lei

Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea a lansat un concurs prin care se dorește crearea identității vizuale a orașului. Premiul acordat câștigătorului concursului este de 47.000 lei(brut).

„Este momentul să scoatem capul în lume și să ne afirmăm identitatea și potentialul. Mai avem încă multe de realizat dar suntem ambițioși și încrezători că vom reuși, pas cu pas, cărămidă cu cărămidă. Oradea se află în plin proces de modernizare și dezvoltare și devine un oraș tot mai atractiv, mai plăcut de trăit și experimentat, atât pentru locuitorii săi cât și pentru turiști și investitori.

Orașul nostru face eforturi susținute și vizibile de imbunătățire a infrastructurii, renovării obiectivelor istorice, construcției de facilități turistice, imbunătățirii relației dintre administrație și cetățeni și de atragere a investitorilor.

Avem nevoie de un logo care să ne reprezinte și un sistem grafic. Îndrăznim să sperăm că împreună vom pune bazele viitorului brand al orașului nostru. Concursul se adresează tuturor designerilor specializați în identitate vizuală, atât individuali cât și colectivelor de designeri sau agențiilor specializate de oriunde.

Credem și îndrăznim să sperăm că Oradea este un oraș în care bunăstarea este pentru toată lumea, un oraș deschis, divers, viu, colorat, un oraș cu adevarat modern cu o viziune avangardistă și în care trăiesc împreună oameni harnici, pragmatici și integri, în spiritul respectului reciproc. Oradea este un oraș deschis care recunoaște, primește cu brațele larg deschise și premiază o idee bună, indiferent de unde vine ea.”

Mai multe detalii pe site-ul: BRAND Oradea.

Sursă Foto: BRAND Oradea

Scroll to top